Home » Reklama » Rapsodia sponsorem Olimpii Elbląg
Sie
17

Spirit International Poland – firma realizująca inwestycję centrum handlu, mody i rozrywki Galeria Rapsodia, które powstać ma pod Elblągiem – rozwija współpracę sponsorską z elbląską Olimpią. Inwestor przedłużył kontrakt z piłkarską reprezentacją Elbląga na kolejne miesiące. Logotyp Rapsodii na żółto-biało-niebieskich koszulkach pojawi się już drugi sezon z rzędu. Wartość kontraktu nie została ujawniona.

Władze spółki Spirit International Poland – zadowolone z pozytywnych efektów półrocznej współpracy z drugoligową Olimpią – bez wahania podjęły decyzję o przedłużeniu kontraktu.

Spirit International jest otwarty na kooperację z lokalnymi przedsiębiorcami i deklaruje chęć zaangażowania w regionie. Za pośrednictwem podejmowanych inicjatyw ma nadzieję aktywnie uczestniczyć w życiu mieszkańców gminy Elbląg. Sponsoring sportowy lokalnej drużyny piłkarskiej jest pierwszym z działań planowanych w ramach społecznych inicjatyw firmy w regionie.

Chcemy aktywnie reagować na potrzeby lokalnej społeczności oraz istnieć w regionie nie tylko jako wykonawca pierwszego w Elblągu centrum handlowego z prawdziwego zdarzenia, ale także jako firma, która będzie zaangażowana we wsparcie rozwoju gminy. Nasza inwestycja – galeria Rapsodia – zapewni około 1200 nowych miejsc pracy. Stworzymy węzeł komunikacyjny w bezpośredniej okolicy. Deklarujemy również pomoc finansową dla gminy w kwestii polepszenia komunikacji drogowej w sąsiedztwie” – mówi John Donnelly, dyrektor zarządzający Spirit International Poland.

Z podpisania umowy zadowolona jest również i Olimpia, która liczy, że po wybudowaniu Rapsodii współpraca między klubem a spółką będzie się dalej rozwijać oraz przynosić pozytywne efekty zarówno dla inwestora, jak i dla klubu oraz kibiców. Olimpia Elbląg pierwszy oficjalny mecz sezonu w nowym składzie ma już za sobą. Od połowy sierpnia drużyna będzie walczyć w rozgrywkach o Puchar Polski.

„Bardzo się cieszę, że umowa sponsorska Olimpii Elbląg z marką Rapsodia będzie kontynuowana” – informuje Łukasz Konończuk, prezes Olimpii Elbląg – „Uważam, że dla obu stron to bardzo dobra informacja. Rapsodia to w poprzednim półroczu jeden z ważniejszych sponsorów naszej drużyny”.

Długo wyczekiwana budowa centrum handlowego Rapsodia w Gronowie Górnym ruszyć ma w 2011 roku. To pierwsza inwestycja w regionie na tak wielką skalę, która z pewnością podniesie wartość gminy Elbląg w oczach inwestorów. Najnowocześniejszy i największy tego typu obiekt w okolicy wart będzie 70 mln Euro. Na powierzchni ponad 50 tys. m kw. miejsce pracy znajdzie ponad 1200 osób. Do dyspozycji klientów będzie ponad 100 sklepów i punktów usługowych, hipermarket, market budowlany oraz sklep RTV EURO AGD (umowa najmu 2000 m2 podpisana latem 2009). W Elblągu wciąż brakuje obiektów handlowych, a inwestycja na miarę Rapsodii to szansa nie tylko na rozwój gospodarczy regionu, ale również zmniejszenie bezrobocia.

Informacje o galerii rapsodia
Galeria Rapsodia – to nowe regionalne centrum handlu, mody i rozrywki, powstające w odległości 4 km od centrum Elbląga (woj. warmińsko-mazurskie), przy drodze ekspresowej S7. Kompleks obejmie: hipermarket ogólnospożywczy o powierzchni 6.000 m2, sklep RTV EURO AGD, market budowlany oraz ponad 100 lokali przeznaczonych na sklepy oferujące cenione marki oraz punkty usługowe. Rapsodia będzie nowoczesnym miejscem spotkań i rozrywki, z bogatą ofertą restauracji i kafejek oraz unikatowym Atrium, usytuowane pod spektakularnym szklanym dachem, oferujące bogaty program wydarzeń kulturalnych i edukacyjnych.

Wszystkie etapy planowania budowy obiektu zostały już zakończone. Inwestor centrum dokonał niezbędnych ustaleń z GDDKiA w Olsztynie, dotyczących budowy ronda w ciągu ulicy Berylowej w Gronowie Górnym. Aktualnie trwają procedury zmierzające do uchwalenia nowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu, na którym ma powstać Galeria Rapsodia. W ramach projektu Spirit International zamierza sfinansować inwestycje drogowe, mające na celu ułatwienie dojazdu do centrum handlowego.

Informacje o inwestorze
Spirit International Poland – to irlandzki inwestor i deweloper obecny w Polsce od 2006 roku, realizujący projekt Galeria Rapsodia pod Elblągiem. Główny inwestor wspierający Spirit w przedsięwzięciu Rapsodia, jest jednym z udziałowców największego w Irlandii kompleksu handlowegoDundrum Town Centre w Dublinie. Obiekt uruchomiony w marcu 2005 skupia ponad 160 najemców (m.in. Tesco, Marks and Spencer, House of Fraser, Next, Karen Millen, Harvey Nichols, GAP, H&M, Timberland). Jest on odwiedzany przez około 2 mln klientów rocznie.

Comments are closed.