Home » Konkursy, PR » Agencja Ciszewski Public Relations w finale konkursu Golden Drum
Wrz
25

Trzy kampanie realizowane przez Agencję Ciszewski Public Relations zostały zakwalifikowane do finału europejskiego konkursu Golden Drum. Kategoria PR pojawiła się w konkursie po raz pierwszy w ubiegłym roku. Agencja Ciszewski Public Relations została wówczas laureatem Silver Drum za projekt 24 czerwca Polskim Dniem Przytulania dla marki Hoop Cola.

Kampania BRITA Tester nominowana w kategorii Marketing PR & Consumer Goods

Głównym celem kampanii było budowanie świadomości marki BRITA oraz rozpoczęcie dyskusji w Polsce na temat picia wody kranowej i przekonanie Polaków, że woda z kranu spełnia restrykcyjne normy i jest bezpieczna do spożycia. Kampania polegała na wypromowaniu nowego zawodu w Polsce – BRITA Testera wody kranowej oraz przeprowadzeniu ogólnopolskich badań jakości wody, które obalą głęboko zakorzenione stereotypy na temat kranówki.

Kampania Jak jej to powiedzieć nominowana w kategorii Marketing PR & Consumer Goods

To kampania edukacyjna, która w maju br. została zainicjowana przez markę Rexona. Jej celem było przełamanie społecznego tabu „zapachowego” i edukacja Polek w zakresie higieny. Kampanię PR oparto na zwróceniu uwagi na problem brzydkiego zapachu i pokazania w jaki sposób rozmawiać o braku higieny. Komunikacja kampanii Jak jej to powiedzieć? podzielona była na dwa etapy. Pierwszy z nich stanowiło zainteresowanie mediów problemem braku higieny i otwartości w mówieniu na ten temat. Drugi etap stanowił swego rodzaju odpowiedź na pytanie Jak jej to powiedzieć?. Polki otrzymały sprawdzoną i rzetelną wiedzę na temat możliwości przekazania konkretnych informacji i codziennej pielęgnacji oraz higieny skóry.

Kampania Solidarność – dziękuję nominowana w kategorii Engagement & Participation

Celem akcji Solidarność – dziękuję było odpolitycznienie wspomnień o „Solidarności” i przywrócenie pamięci o niej Polakom. Zakładany efekt to powszechne zainteresowanie tematem 30.Rocznicy Sierpnia’80 oraz promocja idei „Solidarności”, mierzone przez ilościowe i jakościowe zaangażowanie mediów i celebrytów oraz zainteresowanie opinii publicznej.

Golden Drum jest jednym z najbardziej prestiżowych konkursów branży reklamowej i pokrewnych, w tej części świata. Bierze w nim udział 38 krajów. Inicjatywa powstała 17 lat temu i stała się jedną z najważniejszych międzynarodowych nagród reklamy. Ogłoszenie wyników finału odbędzie się w środę, 6 października br.

, , ,

Comments are closed.