Home » Kampanie » Fitella Diet sponsorem programu “Top Model. Zostań Modelką”
Wrz
18

Fitella Diet wspiera polskie dziewczyny w drodze do międzynarodowej kariery w programie “Top Model. Zostań Modelką”, gdzie główną nagrodą jest między innymi możliwość podpisania kontraktu z międzynarodową agencją modelek oraz firmą kosmetyczną.

Wprowadzeniu Fitelli Diet na rynek towarzyszy równoległa promocja
w pierwszej, polskiej edycji amerykańskiego show “Top Model. Zostań Modelką”, realizowanej przez stację TVN. Wspólnie z Fitellą, będziemy śledzić losy młodych dziewczyn rywalizujących o podpisanie kontraktu
z międzynarodową agencją modelek oraz firmą kosmetyczną. Dodatkowo zwyciężczyni programu weźmie udział w sesji okładkowej dla jednego z magazynów lifestyle. Program rozpocznie się 8 września i będzie trwał do 1 grudnia 2010r. Zobaczymy, jakim przemianom ulegną początkujące modelki, kiedy pojawi się przed nimi wizja sławy, światowego, pasjonującego życia. „Top Model. Zostań Modelką” to show za sprawą, którego poznamy kulisy świata top modelek. Program poprowadzi Joanna Krupa, a w jury zasiądą: Marcin Tyszka, Dawid Woliński i Karolina Korwin-Piotrowska, natomiast gościem specjalnym będzie Anja Rubik.

Programowi będzie towarzyszył konkurs przygotowany specjalnie dla telewidzów pt. „Uchwyć kobiece piękno okiem obiektywu”. Dla zwycięzców Fitella Diet ufundowała wyjątkowe nagrody – samochód Renault Clio, weekend w Pałacu Bonerowskim w Krakowie oraz zestaw produktów. Na wysmakowane show zaprasza Fitella Diet!

„ Nie mogło nas zabraknąć w programie skierowanym do młodych dziewczyn dbających
o sylwetkę oraz o zdrowy, aktywny tryb życia. Modelki rozpoczynające karierę chętnie sięgają po nasze produkty, ponieważ gwarantują im smaczną i niskokaloryczną przekąskę. Fitella Diet chce wziąć udział w projekcie wspierającym młode, ambitne dziewczyny
w drodze do międzynarodowej kariery.” – mówi Konrad Suszczyński Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.

Opakowanie: 225g
Na rynku od: września 2010
Sugerowana cena detaliczna: Fitella Diet 4,99 zł, Fitella Diet z truskawkami 5,99 zł

Marka Fitella weszła na polski rynek w roku 2007. Jako pierwsza zaproponowała jednoporcjowe opakowania musli o różnych smakach, które szybko stały się rynkowym przebojem. Znalazła uznanie w oczach konsumentów i ekspertów, co przełożyło się na doskonałe wyniki sprzedaży
i dalsze intensywne prace nad rozwojem produktu. Za innowacyjność, najszersze portfolio produktów i doskonałą jakość wielokrotnie zdobywała wyróżnienia, m.in. w plebiscycie Laur Konsumenta, Perła Rynku FMCG czy Produkt Roku.

, ,

Comments are closed.