Home » Polecane » LOT promuje nowe połączenia poprzez interaktywny konkurs
Wrz
29

Rozpoczął się interaktywny konkurs LOT-u. „Maluj z LOT-em Samolotem” daje możliwość zaprojektowania własnej koszulki.

Projekty stworzone na stronie www.malujzlotem.pl oceniają internauci – co tydzień najlepsze z nich nagradzane są podwójnymi biletami na połączenia krajowe. Na zakończenie konkursu komisja wyłoni trzy najlepsze prace, których autorzy otrzymają podwójne bilety do Hanoi, Damaszku i Bejrutu. Autora zwycięskiego projektu czeka także dodatkowa nagroda – PLL LOT wyprodukuje koszulki z wybranym wzorem.

Konkurs potrwa do 15 października 2010 r. Jego celem jest zakomunikowanie dziewięciu nowych połączeń PLL LOT do Tallina, Kairu, Damaszku, Bejrutu, Hanoi, Tbilisi, Bratysławy, Kaliningradu i Erewanu. Każda z tych tras znajduje się na siatce umożliwiającej utworzenie wzoru na koszulkach.

Autorem aplikacji i platformy konkursowej jest MRM Worldwide. Agencja przygotowała także promocję konkursu na fanpage’u PLL LOT na Facebooku.

Równolegle ze startem „Maluj z LOT-em Samolotem” rozpoczęła się kampania promująca nowe destynacje LOT-u.

Za ATL odpowiedzialna jest DDB, natomiast agencja MRM Worldwide przygotowała reklamy przeznaczone do emisji w internecie. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

, , , ,

Comments are closed.