Home » Wydarzenia » mBank znów z Godłem Jakości Obsługi
Wrz
28

mBank po raz drugi otrzymał Godło Jakości Obsługi 2010, znajdując się w gronie stu polskich firm wyróżniających się pod względem obsługi klienta. W najnowszym rankingu konsumenci uznali poziom obsługi w mBanku za jeden z najwyższych wśród wszystkich banków w kraju.

Godło Jakości Obsługi 2010 otrzymało sto firm budzących największe uznanie i zaufanie konsumentów. mBank znalazł się w tym zaszczytnym gronie już po raz drugi.

W rankingu konsumenckim „Jakość Obsługi” mBank uzyskał również trzecią lokatę w kategorii banki, jednocześnie po raz drugi notując wartość wskaźnika obsługi (46 proc.) przewyższającą średnią wśród wszystkich polskich banków. mBank jest także najwyżej ocenionym przez konsumentów bankiem internetowym.

– Zadowolenie i lojalność klientów należą do głównych czynników decydujących o sukcesie prowadzonej działalności. Cieszymy się, że nasi klienci, którzy należą do grona najbardziej świadomych konsumentów sektora finansowego, ocenili oferowane przez nas usługi tak wysoko – mówi Paweł Kucharski, dyrektor ds. marketingu mBanku. – Fakt, że jesteśmy jedynym w tym gronie bankiem internetowym, jeszcze bardziej podnosi rangę przyznanego nam wyróżnienia. Na co dzień funkcjonujemy w modelu odmiennym niż tradycyjne banki, ponieważ nie mamy placówek, a mimo to oferowany przez nas poziom obsługi oceniany jest wysoko.

Badanie zrealizowane zostało po raz trzeci, za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl. W trzeciej edycji rankingu udział wzięło 2 mln konsumentów z całej Polski. Ocenie podlegały firmy z ponad 200 branż i kategorii.

, ,

Comments are closed.