Home » MEDIA, Polecane » 100 000 fanów Lufthansy na Facebooku
Paź
17

W ciągu niespełna roku Lufthansa zgromadziła 100 000 fanów na Facebooku. Przewoźnik założył swój fan page w grudniu ubiegłego roku. Stutysięczny internauta został sympatykiem Lufthansy na facebooku, aktywując w ostatni weekend aplikację”Lufthansa Slot Machine”, dzięki której można wygrać atrakcyjne nagrody.

Media społecznościowe oferują wiele nowych kanałów komunikacji. Jednym z nich jest właśnie Facebook. Fan page umożliwia klientom Lufthansy kontaktowanie się ze sobą, wymianę informacji na temat przelotów czy korzystanie ze specjalnych promocji i atrakcji przygotowanych przez Lufthansę z myślą o nich. To właśnie fani Lufthansy, jako pierwsi zostali poinformowani o rozpoczęciu rezerwacji na inauguracyjny rejs samolotem A380 w barwach niemieckiego przewoźnika. Sympatykom Lufthansy został zaprezentowany materiał wideo z promocyjnej podróży A380 na Majorkę. Mogli oni również obejrzeć zdjęcia z planu reklamy telewizyjnej, nagrywanej w monachijskim hangarze, należącym do Lufthansa Technik. Oprócz Facebooka, Lufthansa aktywnie korzysta z innych nowoczesnych kanałów komunikacji – Twittera czy YouTube.

Podczas zorganizowanej w tym tygodniu konferencji SimpliFlying-Airline Business Awards in Social Media Excellence for Airlines, aplikację MySkyStatus™ uznano za „Najlepszą Kampanią Marketingową Wykorzystującą Media Społecznościowe”. Głosowało na nią tysiące fanów, dzięki którym projekt Lufthansy znalazł się wśród finalistów konkursu. Uznani eksperci, wchodzący w skład jury, uznali MySpaceStatus za najlepszy projekt tego typu w branży lotniczej i przyznali mu pierwsze miejsce za unikatowy charakter, międzynarodowy zasięg oraz osiągnięcie najlepszych wyników w swojej kategorii. Od założenia strony MySkyStatus we wrześniu 2009 r. odwiedziło ją około 400 000 osób z 200 krajów.

– Jesteśmy zaszczyceni przyznaną nam nagrodą, za którą dziękujemy w imieniu fanów i użytkowników MySkyStatus na całym świecie. To właśnie sympatycy Lufthansy przyczynili się do naszego sukcesu, pomagając udoskonalić projekt w ciągu ostatniego roku – powiedziała Maria Kowalewska, Dyrektor Generalny Lufthansy w Polsce. – Odniesiony przez nas sukces nie oznacza, że spoczniemy na laurach. Korzystając z rekomendacji naszych klientów zamierzamy w dalszym ciągu wprowadzać oczekiwane przez nich zmiany – dodała.

, ,

Comments are closed.