Home » Zarządzanie marką » CORNELIUS z nowym logo
Paź
11

CORNELIUS z nowym logo

Browar CORNELIUS zdecydował się na odświeżenie i ujednolicenie swojego systemu identyfikacji wizualnej marki. Pierwszym etapem zmian było stworzenie nowego logo.

Dotychczasowy logotyp CORNELIUS stosowany był głównie na etykietach piwnych. Intensywny rozwój browaru i rosnąca popularność piw spod znaku CORNELIUS, a co za tym idzie potrzeba tworzenia kolejnych materiałów promocyjnych sprawiła, iż browar zdecydował się na uporządkowanie kwestii wizualnych.

Nowe logo browaru bazuje na liternictwie poprzednio używanej wersji. Jego integralną częścią jest symbol koguta. Już wcześniej stosowany był on na etykietach produktów, w wersji koguta stojącego na beczce. Obecnie kogut został uproszczony i trwale połączony z logotypem.

Symbol ten ściśle nawiązuje do tradycji piwowarskich w Piotrkowie Trybunalskim, które sięgają wczesnego średniowiecza. Piotrkowscy piwowarzy używali tego znaku zamiast wiechy, co miało symbolizować obecności dobrego piwa w domu. Brak złocistego napoju w gospodarstwie, karczmie, zajeździe, austerii skutkowało zdjęciem symbolu. Kogut to strażnik nocy i poranka, budzący do pracy ludzi i przepędzający złe duchy oraz demony, zwłaszcza te harcujące w nocy, które mogły psuć piwo.

CORNELIUS mocno identyfikuje się z dawnym piotrkowskim browarnictwem. Piwa warzone są tu tak jak kiedyś, w oparciu o historyczne, sprawdzone przez wieki receptury. Piwa CORNELIUS produkowane są według tradycyjnych metod, tylko z naturalnych składników, bez dodatku sztucznych barwników i konserwantów. To w 100% naturalne i zdrowe produkty, czego potwierdzeniem jest prestiżowa rekomendacja organizacji SLOW FOOD. W nowym logo kogut symbolizuje najwyższą jakość szlachetnych trunków CORNELIUS.
Nowe logo browaru przygotowała agencja BLACK&WHITE PR.

, , ,

Comments are closed.