Home » Agencje, Konkursy » GENESIS PR w finale Golden Drum
Paź
06

GENESIS PR w finale Golden Drum

Agencja GENESIS PR została zakwalifikowana do finału międzynarodowego konkursu reklamy, mediów i PR – Golden Drum. W kategorii „public affairs” doceniono po raz kolejny projekt zrealizowany w listopadzie 2009 roku na rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich.

Kampania ta zwyciężyła także w konkursie IPRA Golden World Award 2010 w tej samej kategorii i została wyróżniona w amerykańskim Stevie International Business Awards 2010.

Festiwal Golden Drum jest organizowany od 16 lat w Portoroż, na Słowenii. W ubiegłym roku rozszerzono go o 11 kategorii PR-owskich. Projekty zgłaszane są przez agencje i firmy z ponad 30 krajów na całym świecie.

Kampania „Zmiana stawki opodatkowania legalnie działających w Polsce firm bukmacherskich” miała na celu zwrócenie – za pośrednictwem mediów – uwagi polityków oraz opinii publicznej na negatywne konsekwencje budżetowe i społeczne, które mogą mieć miejsce w przypadku podwyższenia podatku od zakładów wzajemnych z 10% (od przychodu) do 50% (od dochodu). W efekcie prowadzonych działań, w dniu 19 listopada 2009, Parlament uchwalił nową ustawę o grach hazardowych przewidującą niższy, 12% podatek od zakładów wzajemnych.

GENESIS PR jest także laureatem nagród: Złoty Spinacz 2008 w kategorii „PR korporacyjny” za działania mające na celu zbudowanie wizerunku Grupy Selena na rynku finansowym oraz obsługę PR podczas pierwszej oferty publicznej, Złoty Spinacz 2007 w kategorii „PR korporacyjny” za wprowadzenie na rynek marki InPost oraz nagrody GPW 2008 przyznanej w konkursie „Modelowy serwis Investor Relations”.

, , , , ,

Comments are closed.