Home » Kampanie, Polecane » Klusdesign uruchamia „Dom bez Żarówki”
Paź
08

Firma KlusDesign, lider na rynku rozwiązań designersko-produkcyjnych w obszarze mebli, oświetlenia i wzornictwa przemysłowego, uruchamia pokazowy „DOM BEZ ŻARÓWKI” i wdraża nową strategię marketingową.

Głównym wątkiem komunikacji marketingowej firmy staje się specjalizacja w projektowaniu i produkcji opraw oświetlenia LED oraz tworzenie kompleksowych systemów oświetlenia opartych na technologii LED. Firma zamierza mocno eksponować korzyści z używania tego typu oświetlenia w kontekście ekologii, oszczędności energii czy możliwości aranżacji wnętrz i ogrodów. Zmianom w priorytetach komunikacyjnych towarzyszy znaczące zwiększenie budżetu marketingowego.

KlusDesign jest pierwszą firmą w Polsce, która tak mocno postawiła na promowanie całościowych systemów oświetlenia LED-owego.
– Od kilku lat ciężar biznesowego działania naszej firmy przesuwa się stopniowo ze specjalizacji w dziedzinie wzornictwa przemysłowego i produkcji mebli, w kierunku projektowania i produkcji zaawansowanych technologicznie i wzorniczo opraw do oświetlenia LED. Technologia LED wyrosła już z bycia tylko „gadżetem”, świecidełkiem w sprzęcie elektronicznym. Doskonale nadaje się do wykorzystania jako w pełni funkcjonalne oświetlenie. W dodatku daje ogromne pole do popisu, szczególnie takiej firmie jak nasza, z gromadzonym od kilkudziesięciu lat know-how w obszarze opracowywania innowacyjnych produktów według własnego designe’u, ich produkcji i wprowadzaniu na rynek – mówi Sylwester Kluś, właściciel KlusDesign.

– Dlatego zmieniamy także rozkład akcentów w naszej komunikacji marketingowej, stawiając na komunikowanie naszego zaangażowania w obszarze ekologicznego i oszczędnego oświetlenia opartego na diodach LED. Chcemy uczynić z tego jeden z naszych kluczowych wyróżników. Głównym hasłem i przekazem firmy stanie się obecnie: „Dom bez żarówki” – dodaje.

Firma kończy właśnie wdrażanie przygotowywanego od kilkunastu miesięcy projektu „DOM BEZ ŻARÓWKI”. Jest to pokazowy dom, wybudowany w Piasecznie pod Warszawą, w którym nie ma ani jednej żarówki, a całe oświetlenie (również ogrodowe) jest oparte w całości na systemach oświetlenia LED-owego. W pokazowym „DOMU BEZ ŻARÓWKI” zastosowany został autorski system oświetlenia KlusDesign, który pokazuje możliwości jakie dają te nowoczesne systemy oświetlenia wykorzystywane jako w pełni funkcjonalne źródło światła – możliwości zarówno designerskie i aranżacyjne, jak i ekologiczne.

W pokazowym „DOMU BEZ ŻARÓWKI” można będzie znaleźć ponad 50 różnych konkretnych przykładów zastosowania oświetlenia LED. Wszystkie oprawy LED zostały zaprojektowane i wyprodukowane przez firmę KlusDesign.

– Koncepcja „Domu bez żarówki” doskonale wpisuje się w ekologiczny program ochrony środowiska i standardy zużycia energii wyznaczane przez Unię Europejską. Konkretne przykłady funkcjonalnych podświetleń i oświetleń w „Domu bez żarówki” pokazują też ogromną paletę możliwości zastosowań technologii LED. Diody LED charakteryzują się małymi gabarytami, co daje całkiem nowe możliwości planowania i montażu oświetlenia w meblarstwie, oraz jako elementów architektury wnętrz i architektury krajobrazu – mówi Sylwester Kluś.

Zmianom w strategii pozycjonowania marki KlusDesign towarzyszy znaczące zwiększenie budżetu marketingowego firmy, co wiąże się m.in. z planami zaistnienia reklamowego w wybranych mediach, nakręcenia „ekologicznego” wizerunkowego filmu promocyjnego, wydania nowego katalogu, czy udziału w zagranicznych branżowych targach.

, , , ,

Comments are closed.