Home » Reklama » MobiAds rozszerza ofertę mobilnych form reklamowych
Paź
22

MobiAds, sieć reklamy na telefony komórkowe, od 20 października rozszerzyła ofertę o duże formy reklamowe, pozwalające na dotarcie do użytkowników smartfonów.

Wprowadzenie nowych form reklamowych rozszerza ofertę sieci, która do tej pory obejmowała reklamę mobilną w aplikacjach oraz serwisach dedykowanych na telefony komórkowe i smartfony.

– Obserwujemy, że coraz częściej posiadacze smartfonów przeglądają serwisy www, które nie zostały specjalnie przygotowane do oglądania ich na telefonach. Jest to związane z coraz większymi możliwościami tych urządzeń. Dlatego wprowadzamy możliwość emisji na tych serwisach. – mówi Maciej Czerwiński, szef produktu.

Kampanie z wykorzystaniem dużych form reklamowych, takich jak triple billboard, realizowane będą dzięki wykorzystaniu targetowania na użytkowników takich urządzeń jak iPhone czy Blackberry, a także na telefony z systemami operacyjnymi Android i Symbian. Reklamy będą emitowane w sieciach reklamowych IDMnet i AdAction Network, których łączny zasięg wynosi 150 tysięcy użytkowników i 2,5 miliona odsłon miesięcznie (wg danych BB Elements za październik 2010).

Wprowadzane zmiany są związane z decyzją o rozwoju sieci mobilnej mobiAds, w ramach struktur IDMnet. – Sieć obecnie rozpoczyna bardziej aktywne pozyskiwanie witryn i aplikacji do współpracy. Widzimy w tym potencjał na rozwój na rynku lokalnym. Dzięki współpracy z zagranicznymi podmiotami jesteśmy także w stanie zapełnić powierzchnię reklamową w aplikacjach pobranych przez użytkowników na całym świecie. – komentuje Adam Dyba, wiceprezes IDMnet.

, , , , ,

Comments are closed.