Home » Agencje, Polecane » Pasjonaci reklamy poszukiwani przez San Markos
Paź
05

Agencja reklamowa San Markos – zdobywca srebrnego lwa na największym i najbardziej prestiżowym festiwalu reklamy świata przeprowadziła niestandardową akcję rekrutacyjną.

Największym pasjonatom reklamy, którzy wytrwali do końca blisko czterogodzinnego pokazu reklam i kampanii nagrodzonych na 57. Festiwalu Reklamowym Cannes Lions w Multikino Złote Tarasy, wręczono ponad 180 czekoladowych batonów Lion obrandowanych logo agencji. W ten sposób agencja chciała zachęcić uczestników do dołączenia do zespołu San Markos.

„Mamy nadzieję, że rozdane czekoladowe lwy uda nam się zamienić na te z prawdziwych kruszców razem z naszymi nowymi kumplami i kumpelami – kreatywnymi, strategami i accountami. Krótko mówiąc szukamy najlepszych” – twierdzi Tomasz Chojnacki, creative partner w San Markos.

SAN MARKOS (www.sanmarkos.pl) – najbardziej utytułowana polska agencja reklamowa ostatniego roku. Jedyna polska agencja, która zdobyła podwójne Grand Prix na festiwalu reklamy Media Trendy i została dwukrotnie uznana przez klientów za najlepszą agencję reklamową w Polsce (badanie Smile Check 2007, 2008) organizowanym przez SAR i miesięcznik Press. San Markos jest też w pierwszej piątce rankingu najczęściej polecanych przez klientów, agencji reklamowych, opublikowanym przez Media&Marketing Polska w 2010 roku. Prezes agencji Magdalena Czaja pełni funkcję vice-przewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy, jest członkiem Komitetu Effie, zasiadała w kapitule programu Firma Przyjazna Klientowi. Projekty realizowane przez San Markos zdobyły wiele nagród zarówno w polskich, jak i międzynarodowych konkursach reklamowych i marketingowych (Cannes Lions, Golden Drum, Epica Award, Złote Orły, Złote Spinacze, Spotlight Award, Stevie International Business Award). W portfolio agencji znajdują się m.in.: RWE, Gadu AIR, Neinver (centra outlet FACTORY), Budimex, AMS, Bosch, Olympus, OBI, Burger King, Siemens, Sony i Telekomunikacja Polska. San Markos działa w ramach grupy skupiającej m.in. agencję PR On Board PR Ecco Network (www.onboard.pl) i agencję interaktywną Think Kong (www.thinkong.pl)

, , , ,

Comments are closed.