Home » Kampanie » N próbuje ocieplić wizerunek nową kampanią
Paź
02

„Relaks jak się patrzy” to hasło jesiennej kampanii promocyjnej telewizji N, która ruszyła 1 października.

Zadaniem kampanii jest ocieplenie wizerunku platformy oraz poinformowanie o promocji przygotowanej dla nowych klientów. Jesienna oferta obejmuje pakiety tematyczne, 74 kanały telewizyjne HD za 54 zł. miesięcznie i dekoder HD za 0 zł.

Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizje ogólnopolskie i kanały tematyczne (m.in. grup TVN, Discovery, MTV i TVP, AXN, 4FunTV, Ale Kino, Kino Polska), stacje radiowe (Rmf fm, Rmf Maxxx, Radio ZET, Radio Złote Przeboje, Polskie Radio Trójka, Polskie Radio Euro, Radio Eska, Eska Rock, Radio Wawa, Radio VOX FM), oraz portale (m.in Onet.pl i Interia.pl)

Kreację kampanii telewizyjnej i radiowej przygotowała agencja PZL. Za kreację kampanii w internecie odpowiedzialna jest agencja Next. Planowanie i zakup mediów należał do domu mediowego Starcom.

, , ,

Comments are closed.