Home » Agencje, Kampanie » Red8 po raz kolejny dla Fortuny
Paź
06

Red8 po raz kolejny dla Fortuny

30-sekundowy spot, będący kontynuacją ale i rozwinięciem strategii komunikacji z 2008 roku, gdzie główną rolę grają 100% owoce, przygotowała Agencja Red8. Tym razem bohaterami reklamy są prawdziwe, wielkiego formatu gwiazdy.

„Chcieliśmy pokazać, że na wyjątkowość i najwyższą jakość naszych soków składa się kilka ważnych czynników. To nie tylko dojrzałe owoce, brak dosypywanego cukru, ale też międzynarodowe standardy, czyli udział w programie Wiem, co wybieram. W przypadku naszych soków spełniamy wszystkie te warunki” – podkreśla Sylwia Kocon, Dyrektor Kategorii SNNN w Agros Nova.

Cała kampania zbudowana została jako testimonial owoców, które przewrotnie tłumaczą co zdecydowało o ich udziale w „tej właśnie superprodukcji”.

Celem kampanii jest dalsze komunikacyjne wzmacnianie percepcji jakości produktów Fortuny oraz dostarczanie argumentów zakupowych istotnych z punktów widzenia konsumentów (100% najlepszych owoców, jakość, brak cukru, program WIEM CO WYBIERAM).

W kampanii po raz pierwszy pojawia się również nowy claim „Fortuna. Najlepsze owoce w roli soku”.

Spot emitowany będzie w kinach sieci Cinema City przed filmem „Jedz, módl się i kochaj”. Media zaplanował i kupił MediaCom we współpracy z New Age Media Warszawa.

, , , ,

Comments are closed.