Home » Polecane, Zarządzanie marką » Red8 wygrała przetarg firmy Bakalland
Paź
10

Red8 wygrała zorganizowany przez BAKALLAND przetarg na opracowanie nowej linii opakowań dla wybranych produktów tej firmy.

Agencja zajmie się stworzeniem opakowań dla linii produktowej „słonecznika solonego“ w 3 odsłonach: słonecznik prażony solony, słonecznik prażony lekko solony oraz słonecznik prażony pieprz i sól.

Nowa linia produktowa ma wyeksponować wizerunkowo wyjątkowo silną pozycję marki BAKALLAND na rynku bakalii. Dzięki nowej linii produktowej firma chce poszerzyć grupę docelową brandu, dotrzeć z nią do młodszego i bardziej mobilnego konsumenta oraz poszerzyć dystrybucję produktów tej marki.

Opracowanie opakowań dla nowej linii produktowej to początek współpracy agencji Red8 z firmą BAKALLAND. Red8 jako agencja specjalizująca się dotychczas w działaniach z zakresu ATL rozszerza obecnie swoją działalność na inne działania marketingowe, dzięki którym będzie oferowała swoim klientom szerszy i coraz pełniejszy zakres działań reklamowych i marketingowych. Niedawno Red8 przejęła większościowe udziały w agencji interaktywnej Genero (której nazwa została zmieniona na Red8 Digital), a zaprojektowanie opakowań dla BAKALLAND jest pierwszym efektem rozszerzenia kompetencji agencji również na design.

, , , ,

Comments are closed.