Home » MEDIA, Polecane » SEM Specialist – nowy magazyn marketingowy
Paź
18

Na rynku debiutuje SEM Specialist – nowy kwartalnik w całości poświęcony marketingowi w wyszukiwarkach. Magazyn kierowany jest do agencji interaktywnych oraz firm, które posiadają samodzielne działy marketingu.

– Głównym celem periodyku jest edukacja rynku na temat efektywnego wykorzystania marketingu w wyszukiwarkach oraz pokazywanie jego możliwości, m.in. prezentując sprawdzone rozwiązania – podkreśla Leszek Wolany, redaktor naczelny SEM Specialist

Wolany ma kilkuletnie doświadczenie w branży, obejmujące tworzenie od podstaw usług SEM w Infinity Group, zarządzanie działem SEM w Hypermedia (Isobar Polska).

Magazyn wydawany będzie w cyklu kwartalnym. Grupą docelową dla magazynu są przede wszystkim firmy posiadające wewnętrzne działy marketingu, a w nich osoby zajmujące się prowadzeniem lub nadzorowaniem działań promocyjnych w wyszukiwarkach. Oprócz tego kwartalnik kierowany będzie do agencji zajmujących się działaniami z zakresu marketingu w wyszukiwarkach.

Partnerem magazynu jest Max Weber / Young & Rubicam Brands.

, , ,

Comments are closed.