Home » MEDIA, Polecane » Udany debiut „Mediafun Magazynu”
Paź
23

„Mediafun Magazyn” – darmowy magazyn o marketingu, reklamie i social media, już dostępny on-line, w ciągu pierwszych 48 godzin od premiery pierwszego numeru dotarł do ponad 10 tys. czytelników.

Magazyn jest rozszerzeniem działalności Macieja Budzicha (blogera, autora blog.mediafun.pl), który powołał zespół redakcyjny składający się z ekspertów i pasjonatów mających doświadczenie w różnych obszarach marketingu. Redakcja dzieli się na łamach miesięcznika swoimi doświadczeniami, case studies oraz przemyśleniami na tematy związane z branżą interaktywną, marketingiem, social media.

Magazyn można pobrać bezpłatnie w formie pdf lub przeczytać na stronie mediafunmagazyn.pl

„Mediafun Magazyn” skierowany jest do wszystkich śledzących trendy w marketingu, kampanie i zmiany zachodzące w mediach, Internecie – zarówno dla branży interaktywnej, managerów, studentów kierunków
ekonomicznych, jak i biznesu (MŚP) budującego swoją markę w Sieci i szukającego rozwiązań, wiedzy i inspiracji.

– Mamy nadzieję, że „Mediafun Magazyn” będzie można umieścić między magazynami ściśle branżowymi (marketing, reklama) a magazynami biznesowymi czy traktującymi o nowych technologiach („Wired”, „Fast Company”, „Forbes”) – mówi Maciej Budzich, redaktor naczelny nowego pisma.

, , , ,

Comments are closed.