Home » Marketing internetowy » Debiutuje nowa marka w email marketingu
Lis
23

Debiutuje nowa marka w email marketingu – mail3.pl, należąca do Grupy K2.

Mail3 to narzędzie do email marketingu, umożliwiające m.in. targetowanie behawioralne kampanii. Oferta Mail3 obejmuje m.in. budowę baz danych oraz zarządzanie nimi, komunikację do baz wewnętrznych i kampanie do baz zewnętrznych, doradztwo z zakresu email marketingu oraz projekty kreatywne emailingów. Zespół Mail3 odpowiada również za proces rejestracji bazy danych w GIODO.

Wydawcom internetowym oferowana jest pomoc w monetyzacji ich danych.

Nową marką pokieruje Ewelina Straszewicz, która do tej pory związana była m.in. z Wirtualną Polską, gdzie jako project manager w pionie Business Development uczestniczyła w pracach związanych z tworzeniem systemu newsletterowego, serwisów www i nowego portalu orange.pl. W Interactive Marketing Partner Polska jako Jet.Mail product manager odpowiadała za m.in. usługi związane z obsługą kampanii emailingowych klientów agencji, tworzenie mechanizmów konkursów prowadzonych z zastosowaniem systemu Jet.Mail, pośrednictwo w sprzedaży baz, consulting i opiekę PR. Ponadto związana była z agencją interaktywną Emarketing Experts (project manager), oraz Polską Telefonią Cyfrową (Specjalista ds. Produktów Omnix).

Mediarun

, ,

Comments are closed.