Home » Agencje » ARBOdestruction – nowy produkt w ofercie sieci ARBOnetwork
Gru
02

Sieć ARBOnetwork wprowadza ARBOdestruction – pakiet umożliwiający emisję kampanii reklamowej o niespotykanie dużej w polskim Internecie intensywności w krótkim czasie. ARBOdestruction to emisja 5, bądź nawet 8 milionów odsłon kreacji reklamowej w ciągu jednego dnia.

Nowy produkt obejmuje emisję formy DoubleBillboard 750×200 lub Triple Billboard 750×300 bez cappingu na wszystkich witrynach sieci ARBOnetwork. Wykorzystanie ARBOdestruction pozwala na uzyskanie świetnego efektu wizerunkowego, bowiem kampania jest bardzo dobrze widoczna w sieci, jak również daje możliwość wygenerowania dużego ruchu na stronie, do której prowadzi kreacja reklamowa.

Pierwszymi reklamodawcami, którzy skorzystali z ARBOdestruction są: koncern BP promujący paliwa Ultimate (za planowanie mediów którego odpowiada dom mediowy Mindshare Polska) oraz firma Polkomtel promująca Bezlik Rozmów w Simplusie (za planowanie mediów której odpowiada dom mediowy Media Direction).

„ARBOdestruction to świetne narzędzie do szybkiego budowania zasięgu w krótkim okresie czasu. Bardzo dobrze sprawdza się na początku kampanii. Efektywnie dobudowuje zasięg np. do stron głównych portali. Jednocześnie generuje dużą częstotliwość kontaktów z reklamą, co zwiększa szansę na zauważenie kampanii przez użytkowników, którzy bannery dostrzegają coraz rzadziej” – mówi Bartosz Sikora, Manager i Client Leadership w domu mediowym Mindshare, odpowiedzialny za planowanie kampanii BP Ultimate.

„Ponieważ nasz klient Polkomtel śmiało inwestuje w niestandardowe rozwiązania reklamy on-line, zarekomendowaliśmy mu nową propozycję sieci ARBOnetwork – pakiet ARBOdestruction. Okazał się on niezwykle skuteczny i pozwolił na bardzo szybkie rozpropagowanie w internecie produktu naszego klienta” – mówi Artur Malinowski, Interactive Media Planner Media Direction OMD.

, , ,

Comments are closed.