Home » Agencje » BB Elements rozpoczyna współpracę z Lotos Technology
Gru
01

Firma adserwerowa BB Elements pozyskała nowego klienta – Lotos Technology, spółkę specjalizującą się w technicznej obsłudze kampanii reklamowych online.

Lotos Technology będzie współpracował z BB Elements w zakresie standardowej obsługi adserwerowej – BB Elements Ad Server – czyli m.in. w obszarze definiowania kampanii reklamowych, ich emisji, monitoringu i zarządzania nimi w trakcie ich trwania.

Lotos Technology powstała w 2008 r., specjalizuje się w kompleksowej technicznej obsłudze kampanii reklamowych online – od momentu planowania kampanii, poprzez jej definiowanie, monitoring i optymalizację działań, po szczegółowe raporty, statystyki i analizy – wszystko to według wytycznych i założeń klientów. Z usług Lotos Technology korzystają przede wszystkim domy mediowe i agencje reklamowe, chociaż firma obsługuje także marketerów.

– Nasza wiedza w doradztwie dotyczącym sprawnego i efektywnego, a przede wszystkim poprawnego przeprowadzania kampanii reklamowych online sprawia, że potrzebujemy mieć oparcie w zaawansowanej platformie technologicznej, która w połączeniu z
know-how naszych pracowników da maksymalną wartość dodaną naszym klientom. Po dokonaniu przeglądu dostępnych ofert rynkowych doszliśmy do wniosku, że nasze wymagania najlepiej spełnia platforma BB Elements Ad Server, a sprawnie wprowadzane zmiany do systemu, na specjalne życzenie, poprawiły komfort pracy jak i znacznie przyczyniły się do jego wyboru – mówi Paweł Wojsa, prezes zarządu Lotos Technology.

Firma BB Elements jest dostawcą rozwiązań adserwerowych pozwalających zarządzać kampaniami reklamowymi w internecie i szczegółowo je mierzyć. Firma, z centralą w Czechach, działa na 7 rynkach Europy Środowo-Wschodniej. W Polsce jej produkt jest obecny od 6 lat. W portfolio klientów BB Elements znajdują się m.in. TVP, Ad.net, ARBOmedia, IDMnet, At Media, BizOn, Grupa Pino, FilmWeb.pl.

, ,

Comments are closed.