Home » MEDIA » Brief zmienia layout
Gru
20

Brief zmienia layout

Od stycznia 2011 roku magazyn „Brief” ukazywać się będzie w zmienionym layoucie. Nowa makieta utrzymana jest w eleganckiej, przejrzystej stylistyce, artykuły mają charakter bardziej syntetyczny, natomiast zdjęcia i grafiki są lepiej widoczne. Za nową makietę magazynu „Brief” odpowiedzialna jest agencja Element One.

– Zmiany objęły praktycznie wszystko, co było dotychczas związane z wersją drukowaną magazynu, ale też i samą marką Brief. Proces redesignu przebiegał bardzo sprawnie i jesteśmy zadowoleni, że spotkaliśmy się z taką otwartością na nasze koncepcje po stronie „Briefu”. Nowy „Brief” to nowa wartość na polskim rynku prasy biznesowej – mówi Wojciech Ponikowski, creative and development director Element One.

W „Briefie” prezentować będziemy przykłady osób i firm, które odniosły sukces, dzięki praktycznemu wykorzystaniu narzędzi marketingowych i technik sprzedażowych oraz traktowaniu innowacyjności jako sposobu na zdecydowane wyróżnienie się i tworzenie przewagi konkurencyjnej. W nowej odsłonie magazynu znajdzie się też miejsce dla praktycznych materiałów powstających przy wsparciu ekspertów z rynku mediów i usług, dotyczących wykorzystywania poszczególnych narzędzi marketingowych pozwalających odnieść sukces w biznesie.

Nowością w magazynie są rankingi – w styczniowym numerze zaprezentujemy zestawienie pięćdziesięciu najbardziej kreatywnych ludzi biznesu. Ponadto „Brief” wzbogacony będzie również o treści z zakresu „Design thinking”. Oczywiście niezmiennie prezentowane będą wyróżniające magazyn „Brief” studia przypadków, warsztaty oraz debaty tematyczne.

– Marketing to filozofia biznesu. Magazyn „Brief” po zmianie informuje o tym, jak osiągnąć sukces w tej właśnie sferze działalności. Nasz magazyn kierowany jest do ludzi przedsiębiorczych – mówi Grzegorz Kiszluk, prezes wydawnictwa AdPress.

, ,

Comments are closed.