Home » MARKETING » Michelin z nowym logo dźwiękowym
Gru
01

Michelin wprowadza dźwięki do budowania tożsamości swojej marki. Nowa ścieżka dźwiękowa, zaprojektowana wspólnie z Sixième Son, która trwa 32 sekundy, będzie prezentowana we wszystkich mediach, w tym w telewizji, radiu, podczas oczekiwania na połączenie telefoniczne, oraz na targach i wystawach.

„Nowa ścieżka audio pozwoli naszej marce wyrażać – poprzez dźwięki – nasze wyobrażenie mobilności, nowoczesnego stylu życia, innowacji oraz jakości i funkcjonalności” powiedziała Claire Dorland Clauzel, kierujaca Komunikacją w Grupie Michelin „Ścieżka audio wspiera markę poprzez wyrażanie jej osobowości. Co więcej, jest łatwo rozpoznawalna i rozumiana. Otrzymaliśmy bardzo pozytywne wyniki badań z kilku krajów,

Projekt pt. „logo dźwiękowe” został zrealizowany przez zespół składający się przedstawicieli krajów, w których znajdują się zakłady produkcyjne Michelin, m.in z Chin, Rosji i Stanów Zjednoczonych. Nowa ścieżka dźwiękowa bierze pod uwagę międzynarodowy zakres działalności marki, jednocześnie szanując różnice kulturowe 170 krajów w których dostępne są produkty Michelin.

Nowe logo dźwiękowe Michelin można znaleźć pod adresem

Michelin wprowadza dźwięki do budowania tożsamości swojej marki. Nowa ścieżka dźwiękowa, zaprojektowana wspólnie z Sixième Son, która trwa 32 sekundy, będzie prezentowana we wszystkich mediach, w tym w telewizji, radiu, podczas oczekiwania na połączenie telefoniczne, oraz na targach i wystawach.

„Nowa ścieżka audio pozwoli naszej marce wyrażać – poprzez dźwięki – nasze wyobrażenie mobilności, nowoczesnego stylu życia, innowacji oraz jakości i funkcjonalności” powiedziała Claire Dorland Clauzel, kierujaca  Komunikacją w Grupie  Michelin „Ścieżka audio wspiera markę poprzez wyrażanie jej osobowości. Co więcej, jest łatwo rozpoznawalna i rozumiana. Otrzymaliśmy bardzo pozytywne wyniki badań z  kilku krajów,

Projekt pt. „logo dźwiękowe” został zrealizowany przez zespół składający się przedstawicieli  krajów, w których znajdują się zakłady produkcyjne Michelin, m.in z Chin, Rosji i Stanów Zjednoczonych. Nowa ścieżka dźwiękowa bierze pod uwagę międzynarodowy zakres działalności marki, jednocześnie szanując różnice kulturowe 170 krajów w których dostępne są produkty Michelin.

Nowe logo dźwiękowe Michelin  można znaleźć pod adresem http://identitesonore.michelin.com

,

Comments are closed.