Home » MARKETING » Pierwsza kampania Polskiego Cukru
Gru
20

Krajowa Spółka Cukrowa prowadzi pierwszą w historii koncernu kampanię wizerunkową marki Polski Cukier. Kampania realizowana jest pod hasłem: „Ale Pysznie” i utrzymana jest w scenerii świąt Bożego Narodzenia.

Kampania ma charakter regionalny – obejmuje swoim zasięgiem duże miasta: Lublin, Warszawę, Toruń i Bydgoszcz.

Realizowana jest za pośrednictwem wielu nośników jednocześnie – outdooru (billboardy, citylighty, autobusy, ramki i rączki do przytrzymywania znajdujące się w środkach komunikacji miejskiej), lokalnej prasy oraz internetu.

Krajowa Spółka Cukrowa została też m.in. partnerem specjalnego serwisu bożonarodzeniowego Agory pn.: „Ugotuj.to na Święta!”.

W ramach działań w sieci prowadzony jest także „Słodki Konkurs – Świąteczne inspiracje w twoim regionie”, do którego Krajowa Spółka Cukrowa ufundowała nagrody.

Serwis „Ugotuj.to na Święta!” promowany jest między innymi na portalach regionalnych Agory oraz w serwisach i forach kulinarnych.

Media do kampanii, która potrwa do końca grudnia 2010 roku, zaplanowały i zakupiły domy mediowe Star Media (prasa, otudoor) oraz Star Digital (internet), za kreację odpowiada Banah Group.

, , ,

Comments are closed.