Home » Konkursy » Ogłoszono nominacje do nagród „Wdechy 2010”
Sty
09

Stołeczna Gazeta Co Jest Grane, piątkowy dodatek do Gazety Wyborczej, ogłosiła listę nominacji do nagród kulturalnych „Wdechy 2010”.
Zwycięzców konkursu wyłoni jury, którego członkami są dziennikarze stołecznej redakcji Gazety Co jest Grane i Gazety Wyborczej. „Wdechy Publiczności” przyznają także czytelnicy, głosując SMS-owo na swoich faworytów w plebiscycie.

W tegorocznej, siódmej edycji konkursu „Wdechy” nominowani zostali:

Człowiek Roku 2010
– Arkadiusz Jakubik – aktor.
– Bartek Konopka – reżyser, twórca „Królika po berlińsku”.
– Karolina Gruszka i Iwan Wyrypajew – aktorka i reżyser.
– Aleksandra i Daniel Mizielińscy – młodzi graficy i projektanci książek.
– Paula i Karol – muzycy i tekściarze.

Miejsce Roku 2010
– Stacja Falenica – KINOkawiarnia, do której się wchodzi prosto z peronu.
– Centrum Nauki Kopernik – „światowe” miejsce, do którego z dumą zabierać można przyjezdnych i miejscowych.
– Och-teatr – nowe, wyraziste miejsce na koncertowej i teatralnej mapie Warszawy.
– Warszawa Powiśle – kosmiczny okrąglak dawnych kas PKP, przerobiony na kultową klubokawiarnię.
– Klub 5-10-15 – epicentrum kulturalnego życia w mieście tego lata.

Wydarzenie Roku 2010
– „Ars Homo Erotica” w Muzeum Narodowym – nowoczesna wystawa, która nie próbuje niczego demaskować, nie ideologizuje ani nie drażni tabu.
– Mieszkania X – projekty artystyczne w prywatnych mieszkaniach na Mokotowie, Mirowie i Bródnie.
– Otwarcie Centrum Nauki Kopernik – nowe, ciekawe, imponujące Centrum.
– Warszawski Festiwal Niewinni Czarodzieje – egalitarna impreza na poziomie.
– XVI Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. F. Chopina – wywołał emocje w zatrzęsieniu imprez związanych z rokiem Chopinowskim.

Zasady głosowania można znaleźć na www.wdechy.pl.

Wyniki plebiscytu zostaną ogłoszone w sobotę, 5 lutego 2011 r. podczas Gali Finałowej w Warszawskiej Cytadeli i opublikowane 11 lutego 2011 r. na stołecznych stronach Gazety Co Jest Grane. Nagrodami będą, podobnie jak w ubiegłych latach, deski surfingowe z nadrukowanymi komiksami autorstwa Przemka „Trusta” Truścińskiego.

Plebiscyt jest promowany na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS (billboardy, citilighty), w radiu (Złote Przeboje, Roxy, Kampus, Antyradio, Tok FM), prasie (stołeczne wydanie Gazety Wyborczej, stołeczne wydanie Gazety Co Jest Grane, Duży Format, Wysokie Obcasy) oraz w internecie (Warszawa.gazeta.pl), w warszawskich miejscach kulturalnych (plakaty i ulotki) i w kinach.

Autorem kreacji kampanii jest dział promocji Gazety Stołecznej, media zaplanowało Radiowe Doradztwo Reklamowe Agory i Dom mediowy Starlink.

Mediarun

, ,

Comments are closed.