Home » MARKETING » Rossignol rusza z nową kampanią outdoorową Zima 2010/2011!
Sty
11

PM Sport mocno wspiera sprzedaż marki Rossignol działaniami reklamowymi w sezonie zimowym 2010/2011. Oprócz promocji w postaci obecności w mediach narciarskich i snowboardowych, sponsoringu i eventów, PM Sport inwestuje w outdoor.

Kampania ruszyła 20 grudnia 2010 roku. Reklamy widoczne będą w 6 miastach Polski (Warszawa, Wrocław, Poznań, Łódź, Kraków, Katowice) oraz przy autostradzie A4 w kierunku Zakopanego i na drodze dojazdowej do Krynicy Zdroju.

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Rossignol oraz wsparcie sprzedaży kluczowych klientów. Zaprezentowany layout jest uniwersalny i przedstawia prawdziwy „sen“ o narciarstwie, realny do spełnienia zarówno dla zaawansowanych, jak i początkujących narciarzy.

„Jako marka chcemy być postrzegani nie tylko jako specjaliści od sportu wyczynowego czy innowacji technicznych, ale również jako marka która po prostu dostarcza maksimum przyjemności z jazdy na nartach“, mówi Piotr Łodziński, Marketing Manager PM Sport.

Selekcja lokalizacji oparta została o siatkę kluczowych klientów firmy PM Sport w głównych aglomeracjach miejskich.

, , ,

Comments are closed.