Home » MARKETING » Zakupy wprost z czasopisma
Sty
10

Zakupy wprost z czasopisma

Sieć supermarketów „Piotr i Paweł”, jako pierwsza w Polsce, oferuje klientom zamawianie online produktów ze swojego czasopisma. Każdy klient wchodząc na stronę www.spizarniasmakow.piotripawel.pl może obejrzeć aktualne wydanie, znanej dotąd z drukowanych edycji, „Spiżarni smaków” i w pełni korzystać z możliwości e-wydania.

Interaktywne wydanie magazynu dla klientów sieci „Piotr i Paweł” to innowacyjne rozwiązanie umożliwiające lepsze zapoznanie się z ofertą bez wychodzenia z domu i świadomy wybór najlepszych produktów.
Dzięki platformie internetowej „Spiżarnia smaków” została wzbogacona o specjalnie przygotowane filmy, prezentacje partnerów handlowych, dodatkowe przepisy i porady, animacje graficzne. Aby zamówić opisywane na stronach produkty i przejść do sklepu internetowego wystarczy kliknąć jedną ikonkę.

W multimedialnym magazynie można znaleźć również filmy „Spiżarni smaków TV”, przybliżające historię firmy „Piotr i Paweł”, kolekcję produktów własnych i opinie klientów.

Multimedialny magazyn, dostępny pod adresem www.spizarniasmakow.piotripawel.pl powstaje na bazie projektu drukowanego czasopisma. Za przygotowanie wersji interaktywnej odpowiada poznańskie wydawnictwo Skivak Custom Publishing.

, ,

Comments are closed.