Home » MARKETING » E.Wedel promuje Baryłki Coctail
Lut
26

Nowym sponsorem radia Open.fm zostały Baryłki Coctail. W ramach współpracy, na największym kanale stacji słuchacze mogą słuchać karnawałowych hitów i za darmo głosować na swoje ulubione przeboje.

Kampania trwać będzie do końca karnawału. Przez ten czas emitowane będą internetowe spoty radiowe. Kolejną odsłoną kampanii jest ogólnopolska akcja internetowa, która rozpoczęła się 15 lutego na portalach: Onet, Gazeta, o2 oraz na Facebooku. Dla użytkowników przygotowano także konkurs z muzycznymi nagrodami. Aby wziąć w nim udział należy wybrać, który ze smaków Baryłek jest ulubionym i napisać dlaczego, oraz zaprosić do tej muzycznej zabawy trójkę znajomych. Do wygrania jest 500 albumów z hitami, które laureaci otrzymają w formacie mp3.

Za kreację odpowiedzialna jest agencja Artegence. Media zakupił Zenith Optimedia.

, ,

Comments are closed.