Home » MARKETING » Globalna kampania Reeboka
Mar
07

Reebok prezentuje nową kampanię telewizyjną ZigTech z ośmioma różnymi spotami telewizyjnymi, w których występują światowej klasy sportowcy. Kampania przygotowana przez DBB Berlin wystartuje na ponad 27 rynkach na całym świecie i obejmie prasę, outdoor, media internetowe oraz działania w sklepach.

W kampanii wystąpi ośmiu sportowców reprezentujących siedem różnych dyscyplin – każdy z nich zagra we własnym, unikalnym telewizyjnym spocie ZigTech. Należą do nich: gwiazda NBA John Wall, rozgrywający w NFL Peyton Manning, gwiazda NHL Alex Ovechkin; mistrz boksu – Amir Khan; angielski Mistrz Formuły 1 – Lewis Hamilton; zdobywca Pucharu świata – bramkarz Iker Casillas oraz czołowi indyjscy krykieciści – Mahendra Singh Dhoni i Yuvrag Singh.

“Nasza kampania ZigTech w roku 2010 była wielkim sukcesem marki” – powiedział Rich Prenderville, wiceprezes działu marketingu Reebok. „Rozwinęliśmy kampanię w tym roku, dodając kilka nowych elementów, więcej kolorów i ożywiając akcję przy zachowaniu spójności z poprzednią kampanią. Chcieliśmy, żeby było to coś świeżego i śmiałego, a jednocześnie znanego odbiorcy. To nowy rozdział opowieści o ZigTech.”

“Mając na uwadze hasło kampanii — ‘więcej energii’ — stworzyliśmy bardzo energetyczny obraz, doskonale przekazujący motyw zabawy podczas treningów i śmiały charakter marki Reebok” powiedział Amir Kassaei, Dyrektor Kreatywny DDB Worldwide.

Podeszwa butów ZigTech, zaprezentowanych po raz pierwszy w 2010 roku, jest stworzona ze specjalnej lekkiej pianki uformowanej w nowoczesny, geometryczny kształt zygzaka, który transferuje nagromadzoną energię wzdłuż linii buta po to, by popychać ciało sportowca do przodu. W 2011 roku Reebok przedstawił odzież z kolekcji ZigTech. Zarówno ubrania, jak i obuwie ZigTech są wyraźnie promowane w kampanii.

Aby przekazać wrażenie autentycznego ruchu, zachowując jednocześnie piękno ręcznie rysowanych linii, DBB Berlin połączył w kampanii w sposób spójny tradycyjne techniki animacji poklatkowej z technologią przechwytywania ruchu. Zanim akcja w spotach zostaje ożywiona, każdy ze sportowców, przedstawiony jest za pomocą animacji w otoczeniu właściwym dla jego dyscypliny sportu.

Spoty, reżyserowane przez Todda Muellera i Kylie Matulick, zostały wyprodukowane przez wielokrotnie nagradzaną agencję producencką Psyop w ich biurze w Los Angeles.

W Polsce kampania ZigTech rozpocznie się w drugiej połowie kwietnia i obejmie swoim działaniami TV, prasę, Internet, media społecznościowe oraz działania w sklepach.

Kampania ma na celu zbudowanie świadomości oraz edukacji konsumentów na temat rewolucyjnej, technologii ZigTech wśród osób aktywnych, które regularnie biegają lub chodzą na siłownię.

Kreacja materiałów reklamowych przygotowana jest centralnie. Za planowanie i zakup mediów w Polsce odpowiadają Carat oraz Hypermedia. Działania PR i ePR są koordynowane przez ARBOvision Warszawa.

,

Comments are closed.