Home » MARKETING » Joanna w Bitwie na Głosy
Mar
11

Laboratorium Kosmetyczne Joanna zostało sponsorem muzycznego show „Bitwy na Głosy”.

Firma oprócz wkładu finansowego czyli billboardów przy premierach, powtórkach i kulisach użyczyła również swoich produktów, które pokazywane są w ramach plasowania produktu. Kosmetyki do włosów z serii Styling effect używane są na planie przez fryzjerską Macieja Wróblewskiego i jego zespół do nadawania odpowiedniego, scenicznego wyglądu fryzurom uczestników.

Dodatkowo w miejscu gdzie odbywa się charakteryzacja i make-up śpiewających chórów postawiono stanowisko Joanny z wybranymi obrandowanymi elementami: lustra, krzesła, półki, standy itp. Joanna ubrała również stylistów i fryzjerów pracujących na planie. Wszystkie elementy wyposażenia mają nowoczesny styl, a kolorystyką dopasowane są do kolorów logo i produktów Joanna.

Ponadto w programie zaplanowano dodatkowe działania: wywiady z uczestnikami w miejscu stylizacyjnym Joanny, Miasto Prób, w którym nastąpi metamorfoza uczestników programu z użyciem farb do włosów, a także stała obecność Joanny w Hot Zone – miejscu gdzie spotykają się rywalizujące chóry przed i po zejściu ze sceny.

Pomysł i realizacja całości działań związanych z kooprodukcją programu „Bitwa na głosy” została przygotowana przez dom mediowy Media On w ścisłej współpracy z działem marketingu Laboratorium Kosmetycznego Joanna. Realizacje zakupu i plasowania produktu w programie koordynuje dom mediowy MediaOn.

, , ,

Comments are closed.