Home » MARKETING, Polecane » Nowa promocja Kamis
Mar
03

Firma Kamis rozpoczęła kampanię reklamową linii produktów „Złociste Nuggetsy”. Kampania zaplanowano uwzględniając specyfikę grup docelowych, a więc kobiet w wieku 20 – 45 lat, posiadających już własne rodziny i dbających o różnorodną dietę swoich bliskich. Obie komunikaty łączy postać głównego bohatera – Gustawa zachęcającego do spróbowania nowego produktu.

Kampania reklamowa obejmie prasę kobiecą (np. Pani Domu, Przyjaciółka, Viva, Gala, Tele Tydzień, wysokie Obcasy, Caludia, Olivia, Naj) oraz serwisy internetowe, głównie tematyczne serwisy dla kobiet oraz portal komunikatora gadu gadu.

Stworzono także specjalną witrynę internetową www.nuggetsy.pl dedykowana dzieciom, na której przywita je Gustaw. Oprócz gier znajdą się tam również inne atrakcje mając na celu zaktywizowanie użytkowników witryny i zbudowanie społeczności. Gustaw zagości także na Facebooku.

Kampania potrwa do końca kwietnie 2011 roku, a jej wsparciem będą działania trade’owe oraz kampania PR.Kreacja kampanii to dzieło agencja Ambasada. Za zakup mediów odpowiada Mediacom, a za działania interaktywne – agencja Kamikaze.

,

Comments are closed.