Home » Marketing wirusowy » Tchibo wybrało muzykę od Mood Media
Sie
29

Mood Media Corporation nawiązała współpracę z siecią sklepów Tchibo. Umowę podpisano na trzy lata. W sklepach Tchibo będą nadawane indywidualnie skompilowane nagrania. Do lokali dostarczony zostanie program muzyczny oraz odpowiedni sprzęt audio.

Firmy działające na polskim rynku coraz częściej poszukują alternatywnych sposobów na wzmocnienie działań standardowego marketingu. Odpowiedzią na takie potrzeby są rozwiązania multimedialne wewnątrz lokali. Mood Media ma bogate doświadczenie w tym zakresie, firma Tchibo Warszawa również zaufała jej specjalistom.
Jak wyjaśnia Joanna Marcysiak, Key Account Manager w firmie Mood Media – Tchibo wybrało nasz repertuar własny, którego autorami są artyści niezrzeszeni w żadnej branżowej organizacji. Dzięki temu udało nam się zapewnić oryginalne, interesujące i niepowtarzalne utwory, które będą umilały czas spędzony w sklepach Tchibo. Stworzony program muzyczny bazuje głównie na gatunku Pop i jest zwolniony z opłat z tytułu praw autorskich.

Podpisanie umowy poprzedzono licznymi testami rozwiązań, które zaproponowała Mood Media. Do sklepów Tchibo, zlokalizowanych w największych większych miastach Polski, trafią urządzenia audio wraz z dyskami twardymi. Zapisany na nich repertuar muzyczny będzie aktualizowany co miesiąc, tak, aby zawsze idealnie wpisywał się w klimat lokali.
Orientacja na klienta jest jedną z podstawowych wartości Tchibo. Dbamy o najwyższą jakość obsługi i zadowolenie naszych klientów. Staramy się zapewnić wysoki komfort podczas dokonywania zakupów produktów użytkowych czy korzystania z oferty naszego baru kawowego. Liczymy, że dzięki wybranej oprawie muzycznej nasi klienci będą czuli się jeszcze lepiej w sklepach Tchibo – mówi Wojciech Kamiński, dyrektor ds. sklepów i e-sprzedaży w Tchibo Warszawa.
Umowa została zawarta wraz z początkiem sierpnia na okres trzech lat. Po tym terminie automatycznie przekształci się w umowę na czas nieokreślony. Pierwsze instalacje planowane są na koniec sierpnia, a cały proces powinien zakończyć się wraz z końcem roku.

Mood Media Corporation (TSX:MM/ LSE AIM:MM) jest wiodącym dostawcą rozwiązań marketingowych w miejscu sprzedaży. Dzięki połączeniu muzyki, wizualizacji oraz zapachów Mood Media pomaga swoim Klientom w procesie komunikacji z konsumentami, generując tym samym wzrost sprzedaży.
Działając poprzez dwa główne kanały: In-Store Media oraz Retail Point-of Purchase, Mood Media Corporation współpracuje z ponad 800 sieciami handlowymi w ponad 30 krajach w Ameryce Północnej, Europie, Azji i Australii.

Comments are closed.