Home » Agencje PR » Multi Communications zwalcza ból
Lut
16

Multi Communications rozpoczęło współpracę z firmą Reckitt Benckiser zarządzającą w Polsce marką Nurofen.

Agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego, współpracę z ekspertami medycznymi, organizację warsztatów dla mediów oraz doradztwo PR dla działań marketingowych związanych z budowaniem wizerunku marki Nurofen na polskim rynku.

Reckitt Benckiser jest światowym liderem w produkcji detergentów i środków czystości oraz wiodącą firmą w dziedzinie środków higieny osobistej i leków bez recepty. Chcąc sprostać wielu odmiennym potrzebom konsumentów, firma stworzyła szeroki asortyment produktów przeciwbólowych, które przyniosą ulgę w każdej sytuacji. Nurofen to wiodąca marka leków przeciwbólowych dla dorosłych i dzieci i jedyny lek na naszym rynku zawierający oryginalny ibuprofen.

– Bardzo cieszy nas, że w portfolio agencji znalazła się kolejna marka zarządzana przez firmę Reckitt Benckiser. Klient docenił nasze wcześniejsze doświadczenia w prowadzeniu komunikacji dla tego segmentu rynku, który łączy wymagania w zakresie znajomości narzędzi PR ze specjalistyczną wiedzą medyczną – mówi Dorota Bieniek-Kaska, PR Department Director w Multi Communications.

Działania zespołu odpowiedzialnego za projekt koordynują Krzysztof Pilaszek (senior account manager) oraz Agata Nowicka (junior account manager). Agencja została wybrana w drodze przetargu.

Multi Communications Sp. z o.o.

,

Comments are closed.