Home » Agencje PR » Vision Group dla ICAN Institute i Harvard Business Review Polska
Lut
29

Agencja Vision Group rozpoczęła współpracę z instytutem rozwoju menedżerów ICAN Institute, wydawcą magazynu Harvard Business Review Polska (HBRP). W ramach umowy agencja odpowiada za realizację działań public relations dla HBRP oraz ICAN.

ICAN Institute jest wydawcą prestiżowego magazynu Harvard Business Review Polska i wyłącznym partnerem Harvard Business Publishing na terenie Polski. Na polskim rynku funkcjonuje od 1997 roku. ICAN Institute prowadzi również działalność Corporate Learning, obejmującą programy rozwojowe, konferencje, seminaria, warsztaty i programy partnerskie.
Do klientów Instytutu należy ponad 1/3 spośród 1000 największych firm działających w naszym kraju.

Agencja Vision Group została wybrana w drodze przetargu, w którym uczestniczyło 9 agencji PR. Za realizację projektu odpowiada czteroosobowy zespół konsultantów Agencji. Umowa została zawarta do końca 2012 roku.

,

Comments are closed.