Home » Agencje PR » TBWA \ TEQUILA dla marki Durex
Mar
06

Agencja kreatywna TBWA \ TEQUILA wygrała przetarg na stworzenie platformy aktywacyjnej dla młodych odbiorców marki Durex, należącej do portfolio firmy Reckitt Benckiser. TBWA \ TEQUILA pokonała w przetargu cztery inne agencje.

Pierwszym projektem, zrealizowanym przez TBWA \ TEQUILA dla marki Durex, jest kampania pod hasłem „Twój Interes, Twoja Broszka”. Kampania rozpoczyna się 9 marca i potrwa do końca 2012 roku. Jej głównym celem jest edukacja młodych ludzi rozpoczynających życie seksualne i zwrócenie ich uwagi na istotną rolę zabezpieczania się prezerwatywami.

Motywem przewodnim kampanii są krótkie filmy przedstawiające perypetie grupy przyjaciół, reprezentujących różne postawy, poglądy i opinie związane z życiem seksualnym. Bohaterowie przybrali kształty intymnych części ciała, stąd też hasło akcji, nawiązujące do tego, że w zdobywaniu wiedzy seksualnej przez młodych ludzi leży ich własny… interes. Filmy emitowane będą na stronie www.durexmowi.pl, profilu marki na Facebooku oraz na kanale YouTube. Strona internetowa, stworzona z myślą o młodych ludziach, będzie miejscem edukującym i oswajającym z tematami tabu, a także burzącym mity związane z życiem intymnym. Przewidziane są także dodatkowe aktywności w postaci konkursów zarówno na stronie kampanii, jak i profilu marki Durex na Facebooku.

TBWA \ TEQUILA odpowiada za ideę kreatywną kampanii oraz produkcję strony internetowej www.durexmowi.pl. Agencja jest autorem koncepcji formy zrealizowanych filmów, scenariuszy oraz czołówki; odpowiada również za koordynację i moderację działań na stronie internetowej i w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube), a także opracowanie i przeprowadzenie konkursów związanych z akcją. TBWA \ TEQUILA jest ponadto odpowiedzialna za kreację i produkcję kampanii wsparcia w Internecie.

TBWA \ TEQUILA

,

Comments are closed.