Home » Agencja marketingowa » Codemedia tworzy nowy dział kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych
Lis
27

Codemedia – największy, niezależny dom mediowy – utworzył nowy dział – GoodStory. Celem jest zaoferowanie klientom kompleksowej obsługi opartej o nowoczesne podejście do komunikacji marketingowej. W związku z tym do agencji dołączyli Piotr Zagórski oraz Marta Gilbas. Oboje objęli stanowiska Storytelling Director.
Piotr Zagórski i Marta Gilbas w Codemedia, w ramach nowoutworzonego działu GoodStory, będą odpowiedzialni za tworzenie koncepcji bazujących na idei storytellingu. Rozwiązania tworzone przez zespół GoodStory z jednej strony wzmocnią strategiczne kompetencje Codemedia przy współpracy z obecnymi klientami, z drugiej zaś stanowić będą nowy produkt skierowany do zewnętrznych klientów poszukujących dedykowanych, zoptymalizowanych rozwiązań komunikacyjnych, silnie angażujących grupę docelową. Storytelling integruje mechanizm komunikacyjny, jak i poszczególne działania w ramach niego prowadzone, w obrębie wszystkich wykorzystywanych obszarów: komunikacji cyfrowej, komunikacji w mediach tradycyjnych, social mediów, mobile marketingu, ecommerce i retailu – podkreśla Piotr Zagórski. Gwarantuje tym samym m.in. zaangażowanie grupy docelowej w komunikację, spójność i efekt synergii w ramach prowadzonych działań oraz bezpośrednio wpływa na konwersyjność i transakcyjność z prowadzonej komunikacji – dodaje Marta Gilbas.

Na rynku nie ma już praktycznie miejsca dla standardowego modelu działania domów mediowych. Przyszłość to integrowanie rozwiązań strategicznych, kreatywnych oraz bezpośrednio wspierających cele biznesowe klienta, a nie tylko planowanie i zakup mediów. Dlatego od początku naszej działalności regularnie poszerzamy portfolio naszych usług, bazując na kompetencjach ludzi, którzy tworzą Codemedia i wykorzystaniu najnowszych technologii wspierających zintegrowane kampanie. Wierzymy, że GoodStory pozwoli zaoferować naszym klientom wartość dodaną – podkreśla Łucja Gdala, Managing Director w Codemedia.

Piotr Zagórski posiada 7-letnie doświadczenie w zakresie przygotowania strategii, planowania i optymalizacji kampanii w mediach offline i digital. Pracował w domach mediowych BrandConnection, Starcom i Starlink. Ostatnio związany z CPI Media. Pracował m.in. dla Klientów: Kraft, Lotos, Warta, Kredyt Bank, Sandoz, Abbott, Bank Pocztowy, Melle, BZ WBK, Bacardi Martini, Vision Express.

Z kolei Marta Gilbas przez ponad 5 lat pracowała po stronie mediów. Karierę zaczynała w Ringier Axel Springer Polska w dziale sprzedaży, następnie zdobywała doświadczenie w prowadzeniu komunikacji skierowanej do kobiet w Glossy Media (grupa Agora), by później odpowiadać za rozwijanie niestandardowych produktów reklamowych serwisów Newsweek.pl oraz Forbes.pl (Ringier Axel Springer Polska). Do Codemedia przeszła z CPI Media. Współpracowała m.in. z: NBP, PGE, Melle, BZ WBK, PZ Cussons Polska, Unilever, P&G.

Codemedia

Comments are closed.