Home » Personalia » Zmiany w strukturze Ad!Vice
Lis
04

Z początkiem października do zespołu Ad!Vice dołączyła Małgorzata Górka obejmując stanowisko Business Development Manager. Małgorzata Górka objęła stanowisko Business Development Manager w sieci reklamowej Ad-Vice. Poprzednio była związana z siecią reklamową Goldbach Audience Poland.

W Ad-Vice do jej zadań będzie należało efektywne rozwijanie obecnie istniejącego portfolio sieci oraz budowanie nowych, trwałych relacji biznesowych. Małgorzata Górka z rynkiem online związana jest od 2011 roku, począwszy od platformy RTB AdStockExchange (obecnie All4Affiliate), w późniejszym czasie pełniąc funkcję Head Affiliate Managera odpowiedzialnego za wdrażanie nowych strategii afiliacyjnych oraz za kierowanie kilkuosobowym zespołem. Od początku ściśle związana z obszarami performance, RTB oraz Audience. Prywatnie fanka Glocka 9mm.

Małgorzata Górka wzmocni dział kierowany przez Dominika Ulańskiego, który awansował na stanowisko Business Development Director. Dominik Ulański odpowiedzialny jest między innymi za projekty cross mediowe oraz performance. Piotr Wiktor objął stanowisko Head of Publisher Management. W ramach nowej struktury Jakub Wilczak, Sales Director, nadzoruje działania Działu Sprzedaży oraz Działu Traffic.

Zmiany w strukturze Ad!Vice stanowią odpowiedź na dynamicznie następujące zmiany na rynku reklamy online. Zacieśnienie współpracy pomiędzy poszczególnymi działami ma na celu zwiększenie jakości proponowanych usług oraz stopniowe rozszerzanie portfolio produktowego.

„Wprowadzenie nowej struktury to niezbędny krok w celu uporządkowania i przygotowania wewnętrznie sieci reklamowej Ad!vice do nowych ambitnych wyzwań jakie stawiam przed moim zespołem i przed sobą. Jestem również bardzo zadowolony z faktu, że Ad!Vice w chwili obecnej jest w bardzo dobrej sytuacji finansowej wynikającej z poprawy funkcjonowania firmy, co pozwala mi efektywnie kontynuować powiększanie zespołu” – skomentował Prezes Ad!Vice Konrad Gacki.

Comments are closed.